søndag den 8. februar 2015

Barnedåb - Gaver



Katrine fik mange flotte og skønne gaver. Smykker, legetøj og penge, nogle af pengene er øremærket til børneopsparingen. Jeg har også brugt nogle af pengene på en juniordyne og så har jeg købt en træelefant til hende. Anders fik Kaj Bojesen aben og jeg synes det er en god ting der kan følge dem igennem livet. Børnebestik er noget mine forældre har valgt at give til børnebørnene når de bliver døbt. Det er igen et dejligt minde og noget der kan følge med dem når vokser op.

Ble-lagkagen var en dejlig overraskelse fra hendes faster, den havde jeg ikke regnet med. Jeg har før set dem og tænkt at det vil jeg selv prøve at lave som gave, men har glemt det de gange vi har været til barnedåb.

Et fantastisk gavebord, som jeg stod og beundrede mange gange i løbet af festen og dagen efter.

 Sød og blød Jellycat kanin

 Lucie Kaas elefant

Georg Jensen børnebestik fra Mormor og Morfar


Ingen kommentarer:

Send en kommentar