torsdag den 22. januar 2015

Barnedåb - Forberedelse


Vi er i gang med at planlægge barnedåb for Katrine. Hun skal døbes den 1. februar og det går ikke så stærkt hjemme hos os. Indbydelserne er sendt ud derudover er der ikke meget der er på plads endnu. Vi mangler at bestille mad, borde og stole og hvilken slags kage jeg skal bage til dessert.

Omkring bordpynten havde først besluttet mig for kun lidt pynt og ikke noget hæklet som jeg sidst vi holdt barnedåb. Det har jeg lavet om på igen, ingen barnedåb uden hæklet bordpynt. Jeg har valgt at hækle pærer, som skal have broderet ansigt på. Derudover har jeg været i Søstrene Grene for at finde pynt, hvordan præcis skal se ud beslutter jeg når vi dækker bord, lige nu samler jeg pynt sammen og hækler frugt.

Jeg er ikke så vild med den baby lyserøde farver og havde planer om at pynt og servietter skulle være Lilla, men i kan jo se på billedet hvordan det er gået.

Hvordan det så ud til Anders' barnedåb kan du se her og så skal i nok få at se hvordan det kom til at se ud. Indtil videre er jeg stadig rolig, vi når det nok. Gæsterne kommer og fejre Katrine, det må næsten være det vigtigste.

1 kommentar:

  1. Det ser dejligt ud de ting du har gang i. Glæder mig til at se det færdige bord :-)

    SvarSlet