fredag den 30. januar 2015

Barnedåb - Bordpynt



Så blev jeg endelig færdig med den hæklede del af bordpynten. Jeg planlagde at hækle 12 pærer men nu har jeg valgt at stoppe ved 7. Det går ikke lige op med 4 borde men jeg vælger at lave bordene lidt uens, jeg har forresten heller ikke har købt nok papirs kugler. Jeg satser på at det nok skal blive godt alligevel. Intentionerne var der men tiden ikke helt. 

Opskriften på den hæklede pærer har jeg fundet på Garnstudio, ansigtet har jeg fået inspiration til på IG. Kinderne er 10 fastmasker i en magisk ring. 
De er hæklet i dobbeltgarn på nål 3,5 og stoppet godt med pudefyld. 

Jeg ser frem til at skulle dække borde lørdag aften og dimse rundt med bordpynt og blomster.
Lørdagen kommer til at stå i kagens tegn, ingen fest uden hjemmebagte kager. Vi skal også på jagt efter en stor vandmelon, til kagebordet. Vi glæder os til festen og til at fejre dagen sammen med en masse dejlige mennesker. Jeg håber det holder tørvejr så vi kan gå i kirke. 


8 kommentarer:

  1. Waw! Det er godt nok også et ambitiøst projekt. Vi lavede jeg ved ikke hvor mage racerbiler til min søns barnedåb. Det var dog i papir, og hjul mm. var lavet af klistermærker, så der kun skulle klippes en figur pr. bil - og Manden kunne overskue at deltage :-)

    Kommer der billeder af de pyntede borde?

    SvarSlet
    Svar
    1. Smart at finde på noget din mand kunne hjælpe med. Hækling er hvis ikke noget jeg får min mand med på :)

      Slet
  2. Hvor er de bare søde! Jeg håber, I får en rigtig god dag!

    SvarSlet
  3. De er så søde de pærer! Alt bliver lige lidt sjovere med at ansigt på Håber at du vil vise billeder af bordene til barnedåben.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selfølgelig kommer der indlæg om bordpynten :) Bordene blev super flotte og jeg viser gerne resultatet frem.

      Slet
  4. Hvor er det bare en super god idé, de er så fine.
    Ønsker jer held og lykke og en rigtig god barnedåb :-)

    SvarSlet