onsdag den 17. september 2014

Pusleunderlag


Det har været en produktiv dag i dag. Jeg har fået syet flere forskellige ting, det føles godt at kunne strege det på min to do liste og jeg glæder mig til at vise det frem på bloggen de næste par dage.

Jeg har syet et pulseunderlag til lillesøster. Til underlaget har jeg brugt stof, tisunderlag, elastik og pladevat. Alt sammen noget jeg havde liggende på lager, det føles ekstra godt at det endelig blev tryllet om til noget brugbart.

Underlaget måler ca 50 x 40 cm og kan evt foldes en gang på midten, så fylder det kun ganske lidt i den kommende pusletaske. Jeg har valgt at bruge elastik omkring istedet for bindebånd. Det har jeg prøvet og det er lidt bøvlet at binde med en baby på armen.

Overvejer lidt om jeg skal sy en cafepusletaske / pusleboks hvis jeg kan genneskuen vejledningen til det.




1 kommentar:

  1. Flotte farver og man kan jo ikke leve uden et pusleunderlag

    SvarSlet