mandag den 22. september 2014

Nødvendighed og luxsus

Der mangler stadig opbevaring i stuen og jeg vil gerne have en stor kurv som vores tæpper kan ligge i når de ikke bliver brugt. Efter vi har fået ny sofa har hunden fået forbud mod at være i sofaen, til vores store overraskelse går det fint og den ligger på en pude på gulvet i stedet. Det er dog som om at når der ligger tæpper og flyder i sofaen tiltrækker det hunden og den glemmer hvad den må og ikke må. Det må gerne være noget i stil med trådkurvene fra Ferm Living eller kobberkurve fra House Doctor.

I sidste uge tog jeg chancen og hang en hylde op over sofaen, i håb om at det er nemmere at få tilgivelse end tilladelse når manden min opdager det. Og til mit store held gik det fint da han opdagede det. Det giver nye muligheder for at dimse rundt med vores ting.

Udover en trådkurv til stuen, mangler vi en vasketøjspose til børneværelset og et par opbevaringsposer til samme rum. Jeg er vild med dem fra House Doctor, især dem med hvide og sorte striber.

Hos Luxoliving har de godt udvalg af poserne og en masse andre lækre ting. Jeg har handlet hos dem før og været godt tilfreds. Fragten er billig hvis jeg kan nøjes med at købe poserne og ikke andet.
De har et stort udvalg af wallstickers hos Luxoliving.dk, fx månedskalenderen fra Ferm Living eller stjerner som kunne være fine på børneværelset.

Det giver ny inspiration når jeg drømmeshopper rundt på deres hjemmeside,  jeg fylder kurven med varer og trykker "gå til kassen". Der møder virkeligheden mig og jeg må stoppe op, vælge de vigtigste ting og ellers glæde mig over at jeg har ønsker nok til jul. Nogle ting er en nødvendighed imens andet er luxsus.

Indlægget er bragt i samarbjede med luxoliving.dk



Ingen kommentarer:

Send en kommentar