mandag den 18. august 2014

Ny taske




Jeg har altid været glad for tasker og min samling har tidligere været stor. Nogle gange har jeg haft ideer til hvordan tasken skal se ud, når jeg så er på udkig efter den i butikkerne, er det ikke altid den taske findes.

De sidste par år er der sorteret godt ud i min samling, jeg er bedst til at have en taske som jeg så bruger hele tiden. Få men lækre tasker gør også at jeg med bedre samvittighed kan bruge lidt flere penge på en taske i god kvalitet. Den jeg bruger lige nu kan ikke rumme meget, kun det mest nødvendige. Efter jeg er blevet mor, kræver det lidt mere af en taske. Ud over mine ting må der også gerne være plads til vådservietter, et par bleer, en lille snack og noget at drikke.

Snart bliver jeg mor til to og jeg tror at min nuværende taske kommer til på en svær opgave. Jeg har fundet afløseren/backup tasken. En flot rummelig taske. Mærket hedder Merle og kan købes hos Carriealong.dk, den fåes i flere forskellige farver og lige nu er den på tilbud.

Det kan være svært at købe tasker over nettet, jeg vil personligt selv gerne røre og holde tasken i hånden inden jeg køber den. Alligevel tog jeg chancen og bestilte denne taske hjem, jeg synes billederne og beskrivelsen af den på hjemmesiden lever op til den taske jeg modtog. Der var god service og hurtig levering. Dog missede jeg et pakkenummer som gjorde at pakken lå i pakkeshoppen et par dage for meget. Jeg fik hurtig svar via kundeservicemailen og tasken er nu min.

Jeg glæder mig til at tage tasken i brug og nu går jeg efter at finde en lidt større pung der kan matche min nye taske.


Indlægget er bragt i samarbejde med Carriealong.dk









Ingen kommentarer:

Send en kommentar