fredag den 8. august 2014

De kreative indlæg er tilbage


Endelig lykkedes det at finde energi og lyst til at ryde op, ryde ud og flytte rundt i kontoret. Det har den sidste måned mest været opbevaring for de ting vi ikke længere kan have i tøjværelset/ kommende børneværelse til lillepigen. I dag kom hylderne op og lidt billeder på væggen. Jeg har endda haft symaskinen fremme, hvad det er endt med bliver vist frem på bloggen i morgen. Det kan i glæde jer til.

Farmors gamle skab er flyttet ud af stuen og ind i kontoret, her passer det bedre ind og bliver nu brugt som stofskab og kreaskab. Det passer mig helt fantastisk. Det store møbel var for tungt til vores stue. Min mand kan godt lide at samle Lego, han har derfor fået lov til at have det stående fremme :)

Gæstesengen er væk og A kan nu ikke længere nå op i vindueskarmen og få fingerne i pyntetingene. Det er dejligt, så nu er der igen mulighed for at have noget pænt stående.

Jeg har igen lyst til at bruge tid i kontoret, det er ved at være længe siden jeg sidst har været kreativ der. Der ligger stof klar, som er klippet op til babysengetøj, så nu vare det ikke længe før der kommer flere kreative indlæg på bloggen. Den har nok holdt en ikke helt planlagt ferie lidt for længe.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar