søndag den 13. juli 2014

Krammeugle # 3


Denne ugle er kun hæklet på nål 3,5 og garnet er fra Stof og stil. Den er blevet lidt mindre end de to tidligere jeg har hæklet. Den er mere tæt og pænere i strukturen end de tidligere ugler. Maven er mindre og den har kun fået 4 rækker fjer i stedet for 5. 

Jeg er også blevet færdig med en 4. ugle men den venter jeg lidt med at vise frem på bloggen. Nu tror jeg også at ugleopskriften bliver gemt lidt væk. I stedet vil jeg forsøge at blive færdig med Flodhesten Vincent. Derudover har jeg bestilt 2 engelske opskrifter på hæklede bamser som jeg glæder mig til at modtage. Det bliver rart at prøve nogle helt nye opskrifter.

Du kan se mine tidligere ugler her og her








1 kommentar:

  1. Dine ugler er så søde! Og den er virkelig flot lavet.

    SvarSlet