mandag den 30. juni 2014

Nye kreaprojekter


Gravid: Udover at have lyst til nogle bestemte madvarer, har jeg også fået lyst til gå i gang med lidt nye kreaprojekter. Det føles godt og nye ideer dukker op, jeg synes ikke jeg kan finde på meget andet end at hækle ugler for tiden :)

Havde jeg pengene købte jeg gerne babysengetøj fra Småfolk, Smallstuff eller Katvig, men jeg bliver lidt nærrig når det kommer til prisen. De fleste sæt koster fra 300 kr og op efter. I stedet for er jeg nu på jagt efter stof, så jeg selv kan sy noget lækkert sengetøj.
Første sæt skal syes af stoffet på det første billede. Jeg overvejer en tittekant men har ikke fundet den rigtige farve endnu.

Jeg håber på at skulle en tur i Stof og Stil her i løbet af sommeren for at finde mere stof til sengetøj. Måske jeg også kan finde noget til storebror.

Der er allerede shoppet lidt tøj og jeg går efter farverne gul, lilla og koral. Det er tit de farver der fanger mig når jeg har kigget efter babytøj.
Derfor vil jeg farve nogle af vores stofbleer lilla, jeg vil også forsøge med grå stofbleer. Ideen er at de grå skal bruges til pulsepladsen, så kan vi nemt kende forskel på dem.




5 kommentarer:

  1. Sikke en god ide at farve bleerne. Det glæder jeg mig til at høre mere om :-)

    SvarSlet
  2. Det er så hyggeligt med ventetiden hvor man rigtig kan shoppe til den lille og lave kreative sager.. Åh hvor jeg savner det! :)
    Mht sengetøj så ville jeg nok tilføje en hvid tittekant til de to stoffer, så giver det en kontrast til alt det spraglede og farvede :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder som et godt foreslag med hvid tittekant. Ventetiden er hyggelig og jeg håber at jeg finder på flere kreaprojekter inden hun kommer. Mon ikke jeg også kan finde tid til lidt når hun er født. Selvom jeg blir mor til to mindre børn :)

      Slet
  3. Je farvede også stofbleer i massevis da jeg var gravid med Arn - Det er en dejlig nem løsning :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er i gang med første farvning. Det er altid spændende om resultatet bliver som ønsket

      Slet