søndag den 22. juni 2014

Mon shopping hjælper?

A skal være storebror til november. I dag er jeg 20+1, selvom jeg har været gravid i 20 uger og er halvvejs i min graviditet, er det ikke helt gået op for mig endnu. Vi har kun vidst det i kort tid. Vi fandt ud af det sidste fredag, i mandags købte vi os til en scanning for at finde frem til hvor langt jeg er henne. Her fik vi også den glædelige overraskelse at maven gemmer på en pige og jeg har termin først i november.

Jeg har brugt ugen på at være gravid :) og forsøger at vende mig til tanken, det går okay. I et forsøg på at gøre det mere virkeligt, har vi talt meget om det og delt nyheden med dem vi kender. Derunder har jeg shoppet lidt tøj til hende. Tøj i små størrelse er nu noget helt specielt. Jeg har begrænset mig og overvejer meget hvad vi får brug for. A er fra marts, han blev født  imens der var sne men det lune vejr kom hurtigt i løbet af de første måneder af hans liv. Det bliver det noget lidt andet den her gang, hvis det bliver rigtig vinter i år, er det el del måneder vi kan forvente koldt vejr. Og det store spørgsmål er hvor mange lag tøj skal hun have på. Vi finder helt sikkert ud af det hen af vejen, lige som sidst.

Det er ret heldigt for mange butikker har startet og der gode penge at spare på baby og børnetøj lige nu. På nettet er udsalget også godt stort. Jeg har været forbi Smallfashion og fundet lidt lækre udsalgsvarer bl.a tøj fra Danefæ, Mini A ture og Nike.

Mit hovedet er fyldt med tanker i de her dage og jeg forsøger at få styr på dem, nyde at jeg er gravid og nyde den sidste tid som en familie på 3. Jeg kigger videre og finder ting vi skal have investeret i inden hun kommer og glæder mig over at jeg nu kan shoppe lidt lyserødt.


Indlægget er bragt i samarbejde med Smallfashion.dk





10 kommentarer:

  1. Stort tillykke med den fantastiske nyhed!! :-D

    SvarSlet
  2. Iiiih altså :-)))
    Kæmpe tillykke!

    Kan godt forstå, det er en omvæltning, hvis I først lige har fundet ud af det. Det bliver en kort graviditet, men så er der bare kortere tid til at få gevinsten i den anden ende. :-)

    SvarSlet
  3. Mange tak Helle. En kortere graviditet og ingen tid hvor vi har skulle prøve at holde det hemmeligt for andre. Det har både sine plusser og minusser :)

    SvarSlet
  4. Stort tillykke :-)
    Dejligt med en af hvert køn :-) Så heldige er vi også.
    Min datter er også vinterbarn, så jeg brugte en voksipose med med uld. Det kan jeg virkelig varmt anbefale :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.
      Vi er også glade for a vi får en af hver. Helt fantastisk.

      Slet
  5. Hvor spændende og stort tillykke :)

    SvarSlet
  6. Stort tillykke Line :-) Mine er november børn, og det er bare SÅ hyggeligt, at have den første spæde babytid i stearinlysets skær og ikke have dårlig samvittighed over at man sidder og holder sofaen varm med en ammende baby :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Line, Go pointe du har der :)

      Slet