søndag den 8. juni 2014

30 år og et stort ønske

Min mand bliver fylder snart 30 år eller det er først i januar næste år. Han har allerede givet udtryk for nu at han ønsker sig en gasgrill, han vil ikke nøjes med den mindste Weber model og har allerede vist mig hvilken slags det gerne må være.
Jeg blev ellers positivt overrasket da jeg søgte på gasgrill på Bilka's hjemmeside. Prisen for en Weber Q model koster omkring 2-3000 kr og det burde jeg kunne spare op/gå sammen med min familie og give ham den i gave. Modellen som er et nummer større hedder Spirit og koster 500 kr. Skulle han have sit helt store ønske opfyldt skal det være en Genesis som også gasblus til en gryde, på bordpladen i den ene side. Jeg må i gang med at spare op og holde øje med om skulle komme på tilbud. Indtil da må min mand nøjes med at drømme og nyde de sidste stykke tid i tyverne.

Vi har allerede en Weber Preformer som bruger kul men startes op med gas. Weber er for mig et kvalitetsmærke og når der skal investeres i så dyr en grill skal det være ordeligt fra starten.
Kuglegrillen fik jeg i julegave da jeg blev 23 år, nøj hvor blev jeg skuffet da der kun var en pakke under træet det år. Gaven var et skattekort som ledte mig ud i mine forældres lade, det stod den store kasse med grillen gemt. Skuffelsen var svær at skjule og det tog mig lang til at acceptere min ellers flotte gave. Den blev kort tid efter og siden da har vi været glade brugere grillen. Når jeg tænker tilbage på den juleaften, er det med et smil på læben og lidt pinlig over min egen opførsel.



Indlægget er bragt i samarbejde med Bilka.dk
Billederne er lånt fra deres hjemmeside


Stor 


 Større

Størst




Ingen kommentarer:

Send en kommentar