onsdag den 14. maj 2014

Hækleprojekter - En update



Uglen jeg forærede A's dagplejemor til påske har givet efterspørgsel krammeuglen og jeg derfor gået gang i en ny ugle. Denne gang i nogle helt andre farver end hvad jeg ellers har hæklet dyr i. Kroppen bliver lyserød, men jeg har ikke helt besluttet mig endnu for hvad farver resten skal have.  



En anden opskrift jeg har brugt en del gange før. Hæklede trekanter som skal bruges til vimpelranker. Planen er at jeg skal på loppemarked med et par veninder her i sommer og vi vil gerne prøve at sælge lidt hjemmelavede ting.



Kurven med garn svinder ind og dette er alt garn jeg har på lager. Jeg går meget med tankerne om at starte op på et nyt tæppe, men jeg kan ikke beslutte mig for hvordan det skal se ud. Jeg gemmer det lidt endnu og bruger tiden på overstående projekter indtil jeg kommer nærmere hvilket slags tæppe det skal være.

Jeg har pinnet en del ideer på Pinterest som du kan se her



Udover garnet i kurven har jeg tre nøgler Muskat garn liggende, jeg har været startet op på en toiletpung men droppede jeg igen. Nøglerne ligger derfor og venter på at jeg kommer på en ny ide med hvad de kan bruges til.  Tænke tænke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar