tirsdag den 15. april 2014

Tørklæder



For en måneds tid siden var jeg i Stof og Stil sammen med en veninde, jeg var på jagt efter garn til mit lappetæppe men jeg blev alligevel fristet til at købe  stof. Jeg kunne nøjes med lidt og købte to stykker stof til tørklæder. Det stribede stykke kostede mig 50 kr for 0,5 m. Det lyserøde er et stykke ribstof til 25kr.

Det stribede er syet sammen på vrangen på langs og derefter vendt rundt. Da enderne blev syet sammen har jeg ladet striberne mødes modsat.

Stoffet er 1,40 i bredden og tørklædet kan fint nå 2 gange rundt. Det har en super god længde og volume.

Ribstykket er det kun enderne jeg har syet sammen, selvom syningen er tydeligere end på det stribede, kan det nemt gemmes væk når man har det på.

Jeg er super glad for begge tørklæder og glad for at have fået lidt nyt til garderoben uden det har kostet det helt store. Denne gang lykkedes det mig også at få brugt stoffet inden for rimelig tid efter jeg købte det. Det føles godt at jeg fik gjort noget ved ideen, det tog mindre end en time at sy de to tørklæder. Symaskinen blev også støvet af.








2 kommentarer:

  1. Lækre farver og stofvalg. Det bliver vidst årets yndlingstørklæder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg du har ret i, det med striber er nok en sikker vinder :)

      Slet