lørdag den 5. april 2014

Lækre stænger - Nyt spisebord





I dag har vi hentet vores nye spisebord hjem. En halv time efter det var slæbt inden for døren var det samlet og klar til at blive taget i brug til dagens frokost. 
Jeg er vild med bordbenene og bordpladen. De lyse ben og den hvide overflade passer godt ind med resten af de møbler vi har stående i stuen.

Jeg gjorde en ret god handel ved Idemøbler. Da jeg bestilte bordet, valgte vi tillægspladerne fra da de kostede 1499 kr. oveni bordets pris på 5499 kr. En uges tid efter så jeg bordet inkl de 2 plader til 3999 kr i Ilva. Straks ringede jeg til Idemøbler og fortalte dem om tilbuddet. Jeg spurte til om de kunne matche den pris ellers ville jeg afbestille bordet hos dem. De ville heldigvis gerne matche prisen og dermed fik vi bordet til 3999 kr i stedet for 5499 uden plader. Dejlige penge at spare. 

Nu har vi et bord der kan blive 3 meter langt. Voksduen er pakket væk, den var jeg begyndt at blive lidt træt af i længden og med det nye bord er det næsten synd at det bliver gemt væk under en dug.




7 kommentarer:

  1. Ej hvor sjovt.. vi har lige bestemt os for at sælge det bord, vi købte i efteråret og skifte det ud med netop det, som I har købt.. :-)

    Såh kan jo ikke sige andet end, at jeg er vild med jeres nye bord ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig også et lækkert bord. Når jeg går forbi glædes jeg over det og ind imellem a'er jeg det lidt. Nu er næste skridt nye stole og det bliver ikke nemt :)

      Slet
    2. Jeg er også ret blank mht stole - selvom det ikke er noget vi har planer om lige nu, trods vi burde..

      Nu håber jeg bare, at jeg kan få solgt det "gamle" spisebord, så der kan blive plads til det nye - nåh ja.. og skal også lige i Ilva først, da de har en tilbudsting mere, som vi også skal have.. :-)

      Slet
  2. Super fedt bord!
    Sjovt nok så er idemøbler og Ilva det samme firma, det nok derfor de uden tøven matcher deres egen pris, men pudsigt at de ikke har bordet til samme tilbudspris begge steder :/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har oplevet før at de ikke altid har de samme møbler selvom det er samme ejer. Men tror kun at det har været til vores fordel da de gav os rabatten :)

      Slet
  3. Tillykke med det nye bord og dejligt når der kan "spares" penge :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det føles så godt når man spare penge. Jeg var straks klar til at bestille nye stole, mens manden mente at de skulle tilbage på opsparingen.. Typisk :)

      Slet