torsdag den 24. april 2014

Legetøj - for meget eller for lidt?



Samlingen af legetøj vokser og når i ser på det første billede er der meget af det på børneværelset. Børneværelset er dog langt fra det eneste sted vi har det stående, der ligger ofte legetøj på gulvet i køkkenet, gangen og stuen. Nogle dage er en dåse flået tomater sjovere end legoklodser. Det sidste nye hit er at vende suppegryden på hovedet og bruge den som skammel eller hvis far hjælper til kan man side nede i gryden. A får lov til at lege hvor han vil, hver aften bliver legetøjet samlet i kasser og kurve igen. Nogle steder skubbet til side så vi ikke falder i det.

Vi har været heldige og gjort nogle gode køb på loppemarkeder rundt omkring, alt vores Lego er fx. købt brugt. Selvom billederne viser at A har legetøj meget at vælge i mellem, bliver jeg alligevel fristet til at finde nye ting til ham.

Jeg har kigget på Toysrus.dk for inspiration til nyt legetøj, det er nemt at vælge kategori efter barnets alder. I katagorien brands finder du en oversigt over alle de mærker de forhandler. Fx kan du se deres udvalg af Pokemon her. Jeg har søgt i Aldersgruppen 1-2 år og fandt mange fine ting. Jeg vil gerne købe en lille kost til A, han synes det er sjovt at rende med vores fejekost. Den er bare lidt stor for ham og jeg frygter han en dag kommer for tæt på mine pynteting på skænken.

For at få plads til nyt legetøj i fremtiden satser jeg på at skulle have en stand på et marked til sommer,  så vi blandt anden så vi kan få solgt ud i baby legetøjet. Så kan vi spare op, måske til nyt legetøj og samtidig giver det lidt luft i hjemmet og på børneværelset igen.


Indlægget er bragt i samarbjede med Toysrus.dk

 Det kræver opbevaringsplads til legetøjet. 
Kasserne indeholder Brio togbane og Lego Duplo tilbehør

Vi har fået gjort plads til udendørsleg i vores have





Ingen kommentarer:

Send en kommentar