onsdag den 12. marts 2014

Status på lappetæppe


Jeg har ikke gang i så mange kreative ting ud over at hækle lapper. Derfor får i lige en lille status på hvor langt jeg er nået. Jeg hækler og hækler og bunken med lapper vokser. Jeg har nu hæklet 85 lapper ud af 144. Jeg bruger meget tid på at hækle lapper, ind imellem er jeg lidt i tvivl om jeg er blevet afhængig af det, men jeg vil så gerne i gang med at hækle dem sammen. Det bliver spændende om tæppet bliver lige som jeg forestiller mig det.

I fredags var jeg på besøg hos en veninde i Odense og vi var et smut forbi Stof og Stil, der fik jeg købt de sidste nøgler garn der skal bruges til tæppet. Det er ret heldigt for der bliver 5 lapper ud af hver nøgle garn og så er der kun meget lidt garn tilbage fra hver farve. 



2 kommentarer:

  1. Sikke et skønt farvespil! :-) Glæder mig til at se, når du begynder at samle lapperne til et tæppe. Er ikke helt sikker på, at jeg ville have tålmodighed til at lave så mange af den samme opskrift.. :)

    SvarSlet
  2. Flotte, flotte farver, som man må blive helt glad af :)

    SvarSlet