mandag den 10. marts 2014

Kähler



Prikker i luften


Jeg er store fan af Kähler og især deres Omaggio serie. Striber er smukke. Da Trine og jeg holdte blogtræf i februar var vi heldige og modtage sponsorgaver fra Kähler. 4 forskellige ting fra deres Mano serie, gaverne blev der trukket lod om og efter hvad jeg kunne se og høre blev modtagerene glade for gaverne. 

Desværre var jeg ikke selv med i lodtrækningen, men min egen samling af Mano tæller 3 størrelser ovnfaste fade og 2 urtepotter, så jeg kender til produkterne og jeg er glade for de ting vi har. Farverne er smukke og min favorit er den støvede blå. 
I weekenden kom der ny plante i en af mine urtepotter. Jeg har lyst til at købe nye grønne planter til hjemmet, men det er svært at finde nogle jeg kan li. Prikker i luften har jeg haft før og jeg synes den passer godt til Mano urtepotten. 

Stor tak til Kähler for de flotte gaver




Ingen kommentarer:

Send en kommentar