fredag den 14. marts 2014

Glimt fra stuen


Sol fra morgen til aften, det er noget der dur. Frost om natten og 16 grader om dagen, is på bilen overraskede mig nu lidt den anden morgen da jeg skulle hjem fra nattevagt. Det gode vejr om dagen nydes i stor stil. Jeg var tidlig på færde med kameraet en morgen og fik taget lidt billeder af vores stue. De grønne planter giver til stuen. 
Vi har fået ny dug på bordet, en ny grå akryldug fra Stof og stil, jeg trængte til noget nyt og mere roligt uden prikker. Nøj det kunne være lækkert med nye spisebordsstole i hvid de ville passe perfekt sammen med den grå dug. En anden mulighed kunne være at male vores stole hvide, men det er ikke sikkert jeg bliver så populær ved min mand. Jeg må finde en anden måde at fornye vores stue på og der er grønne planter vist en meget bedre og billigere løsning.








2 kommentarer:

  1. Hvor er den smuk din lysestage i birketræet.
    Savner godt nok lyset og varmen disse dage med blæst og regn.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg nød også de varme dage med masser af sol, troede foråret var på vej, så energien faldt lidt da vejret skiffede.

      Slet