tirsdag den 4. marts 2014

Bloganbefaling

Jeg fundet nogle nye blogs at følge, og jeg vil lige dele med jer nogle af dem jeg sidst har tilføjet.

Flair - Michelle-Marie
Smukke billeder og bloggen er fuldt af vejledninger til små og store gør det selv projekter.

Katrinelaerke - Katrine Lærke
Katrine blogger om indretning, mad og ting til den kommenede baby. Hun er højgravid og nogle af hendes sidste indlæg minder mig om hvordan jeg selv gik rundt havde et for et år siden. Tyk og spændt på hvornår Anders ville melde sin ankomst.

Kreativetankeknips - Karin
Karin var med til blogtræf og på den måde opdagede jeg hendes blog. Hun tager nogle super gode billeder og så er jeg meget misundelig på hendes væg i stuen, der er fyldt med kasser. Kasser hvor der er plads til at dimse.

Msknit - Tina
Syr rigtig flot tøj både til børn og voksne, farverne er sat flot sammen. Nogle virkelig lækre ting jeg godt gad selv at eje. Tina er med i strikkekalender 2014.

Blogs der helt klart er værd at kigge forbi, det er altid dejligt med lidt ny inspiration.



6 kommentarer:

  1. Link-love er bare skønt, tak for anbefalinger - jeg er også for nyligt begyndt at følge Katrine Lærke, den er rigtig hyggelig :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig, en blog med en rigtig hyggelig stemning.

      Slet
  2. Hej Line.
    Tusind tak skal du have for anbefalingen. Det var sødt af dig.

    SvarSlet
  3. Hov, faldt lige over din blog, og din søde anbefaling - TUSIND TAK!! Det var da utrolig pænt af dig!! :)
    kh Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Tina. Det er så skønt at finde nye kreative blogs, det deler jeg gerne med andre.
      Line

      Slet