tirsdag den 11. februar 2014

The Lego movie



Her i vinterferie er der sikkert mange som vælger at tage en tur i biografen. Man kunne for eksempel se filmen The Lego movie - Et klodset eventyr som handler om Emmet, der er en helt almindelig, regelret og fuldstændig gennemsnitlig LEGO-figur, der fejlagtigt bliver identificeret som en yderst ekstraordinær af slagsen. Han sidder eftersigende ligefrem med nøglen til at redde hele verden! 

Jeg har kigget lidt på Thelegomovie.com og set traileren til filmen. Det lyder til at være sjov film som kan ses af både børn og voksne. Filmen havde premierer i biografferne i torsdags og kan ses i 2D eller 3D. Jeg vil selv vælge at se den i 3D, det giver en bedre filmoplevelse og der er sikkert nogle fede effekter i filmen. Det er lidt sjovt den måde Legofigurerne er gjort levende på og stadigvæk bevare deres kantethed som det Lego man selv kan lege med.

Udover filmen har Lego også lavet en kollektion med t-shirt og kasketter med motiver fra filmen. Til drenge kan du fx få en t-shirt med hovedpersonen Emmet og til pigerne er printet på maven Wyldstyle. Bluserne kan købes i webshoppen som du finder her.

Jeg har fået lov til at teste deres t-shirt til drenge og jeg valgte en blå t-shirt med Emmet på. T-shirten er af  100% bomuld og motivet er PVC og ftalat fri .Blusen har været vasket en gang på 40 grader og efterfølgende tørretumblet( jeg ved godt at Lego ikke anbefalder tørretumbling, men næsten alt vores tøj bliver tørret på den måde).
Da jeg modtog blusen, troede jeg først at der var en fejl på den, Emmets hoved og noget af kroppen ser slidt ud. Jeg undersøgte det nærmere på hjemmesiden, hvor jeg fandt frem til at sådan skal blusen se ud.
Blusen er blød og kvaliteten føles god. Nu når foråret er på vej synes jeg at det tøj jeg køber til mindstemanden godt må være med flere farver på og her passer blusen godt ind.

Bonus info:
Jeg har set på hjemmesiden, hvis man laver en ordre på Legowear.dk senest søndag den 16. februar er man med i konkurrencen om 2x2 billetter til filmen The Lego movie.


Indlægget er lavet i samarbejde med legowear.dk





  
Når man får pakker fra Legoshoppen følger der en lille Legofigur med

Ingen kommentarer:

Send en kommentar