fredag den 14. februar 2014

Lidt godt og blandet på en fredag


Endelig fik jeg nyt kamera igen og denne gang valgte jeg en anden model. Et Sony Nex-5T som jeg nu skal i gang med at lære at bruge. Jeg har droppet spejlrefleks kamera til fordel for mindre, dermed håber jeg at vi oftere snupper kameraet med når vi skal på tur, det fylder mindre og tager stadig super gode billeder. 

I dag har jeg opdateret billederne i mit indlæg om The Lego movie og taget lidt billeder i vores hjem og jeg er sikker på at jeg nok skal blive dus med kameraet, billede kvaliteten fejler ikke noget. 

Lidt random billeder på en solrig fredag.

Rigtig god weekend 

Når mindstemanden er i dagpleje kan værelset godt se sådan her ud





Havde besøg af mødregruppen i går og en af dem havde blomster med og min nye Lyngby vase blev taget i brug

Hunden har fundet solstrålen i sofaen

Weekendens projekt: få denne bunke syet fast på krammeuglen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar