søndag den 2. februar 2014

En søndag aften... Strikke


Jeg har brugt min søndag aften ved computeren, kigget lidt blogs, tjekket Instagram og Facebook. Jeg har været lidt omkring og jeg har nu fået en ny ide.

Jeg vil lære at strikke... Jeps den er god nok, nu skal det være....

År 2014 er året hvor jeg vil lære mine hænder at samarbejde, ind til videre har jeg kun mestret hæklenålen og det går strygende med den højre hånd. Jeg tvivler lidt på hvordan det kommer til at gå nu når venstre hånd skal blandes ind i det.

Når nu jeg kan løbe 5 km, få højre og venstre til at samarbejde og de gør det godt både i gang og løb, så  må det da næsten være det samme når man strikker, ik?

Planen er at jeg vil starte med noget nemt, jeg håber at en strikket karklud går under kategorien "nemt" eller. Derfor må målet for februar måned være at jeg anskaffer mig et par strikkepinde og går i træningslejr. I skal nok få at se og høre hvordan det hele ender.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar