mandag den 17. februar 2014

Børnetøj - Smallfashion

Udvalget af børnetøjsbutikker her omkring hvor jeg bor er ikke så stort når man som jeg er på jagt efter tøj til drenge i str 80-86. Når jeg køber tøj til Anders ender jeg næsten altid i H&M eller Name It.
På nettet er udvalget til børn meget større og der findes efterhånden mange netbutikker der sælger børnetøj. En af dem er Smallfashion, en butik som har et stort udvalg af lækkert mærkevaretøj fx. Nike, PeakPerformance, Diesel, Levis og Tommy Hilfiger, Pepe Jeans, Mini a ture, DKNY og Danefæ. Jeg synes især godt om mærkerne Danefæ, Mala og Mini a ture.

Du kan se deres udvalg at drengetøj hos Smallfashion her.
Der er penge at spare katagorien outlet, for mig gør det ikke noget at det er tøj fra sidste års kollektion. Jeg overvejer om Anders skal have en Danefæ bluse og så er jeg på udkig efter en ny jakke til ham til når vejret bliver lidt varmere.

Jeg er ret vild med farverne på bluse her


Levering i Danmark koster mellem kr. 29 og kr. 49 det kommer an på om man vælger levering med GLS eller PostDanmark.


Indlægget er bragt i samarbejde med SmallFashion.dk
Billederne er lånt fra deres hjemmeside

Ingen kommentarer:

Send en kommentar