fredag den 21. februar 2014

Blogtræf - kaffe skal der til

Trine og mig er heldige for Nestlé, Dolce Gusto sørger for kaffen til vores blogtræf og deltagerne for mulighed for at smage lidt forskellige varianter.
Jeg blev nød til at smugteste maskinen idag, den har ellers stået i mit køkken siden mandag, da jeg var ude for at handle købte jeg varianten latte Macchiato Vanilla med hjem. Jeg er ikke den store kaffe drikker men det kan sagtens drikkes når det bliver blandet med mælk, sukker eller vanillie som i den variant jeg købte tidligere.

Det er super nemt at lave en kop og faktisk lidt nemmere end jeg havde forventet.

Jeg glæder mig til at smage flere forskellige varianter til blogtræf i morgen. 
Derudover glæder jeg mig meget til at være sammen med de andre deltagere, desværre har jeg modtaget 2 afbrud i dag pga sygdom, fik her til aften en tilmelding så vi ender på 10 i alt. En lille flok men jeg er sikker på det nok skal blive hyggeligt. Jeg er klar og tasken er pakket med garn og hæklenål så jeg kan få hæklet nogle flere lapper til mit tæppe projekt. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar