søndag den 16. februar 2014

Blogtræf - det er jo lige om snart

Jeg har sendt en mail ud i lørdags med information om adresse, skriv endelig til mig hvis i ikke har modtaget den. Håber de sidste får meldt ind med hvilken ret de medbringer.
Som i kan se tæller listen af tilmeldte ikke 25 endnu som var vores maks. Så har du tid og lyst er du velkommen til at komme med. Send mig en mail på: line.g.jepsen@gmail.com hvis du vil være med, skriv gerne i mailen hvilken ret du medbringer. Sidste tilmelding er i morgen mandag.

Jeg glæder mig til at møde jer.

Listen af kreative kvinder som skal til blogtræf på lørdag

Trine - Kvalitid

Jeanet - Bodilsens Verden 
medbringer tunsalat

Aslaug - Strikkefåret
medbringer jordbærtærte

Sofie - Knodelicious

Simone - Simonethoruperiksen
medbringer Tomatsalat og rødkålssalat

Susanne - Flesthverdage
medbringer hjemmebagt rugbrød og diverse oste

Mette - Madebymetteks

Helle - Garnkoglen
medbringer frugt og gnave grønt

Anne - Nørkletøserne
Medbringer boller

Fie - Hækleriet

Karin - Kreativetankeknips
Medbringer pålæg og chokolade


I løbet af denne uge har jeg modtaget gaver fra følgende firmaer. 

Trine og jeg har haft mange dialoger i løbet af planlægningen om hvorvidt vi ville forsøge at skaffe sponsorgaver, fordi vi ved fra andre blogtræf at det kræver rigtig meget energi at få noget i hus. Men vi har givet det et forsøg, og som i kan se er det blevet til lidt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar