fredag den 21. februar 2014

Anders' første år




Jeg har sorteret A's tøj og gemt noget af det som vækker dejlige minder. På en lap papir står der en lille beskrivelse af hvad det er og hvad betydning det har. Udover tøj indeholder pakken også 2 bøger, eller rettere et hæfte og en bog. Bogen begyndte jeg på da jeg var gravid, det sidste kapitel i bogen handler om den første tid efter. Det er bl.a alle kortene fra barnedåben og navnebånd fra da vi var indlagt i forbindelse med 3 månedersvaccinen.  

Vi har desværre ikke den hat som han fik på da han var født. Min mand vidste ikke hvad betydning den hat har og han lagde den sammen med sengetøjet til vask i vaskerummet på sygehuset. Da jeg fandt ud af det var det desværre for sent, den var væk. Derfor har jeg gemt hatte fra nogle tøjsæt som han fik imens vi stadig var på barselafdelingen, som også kan vise hvor lille hans hoved har været. Min mand er næsten tilgivet for det. 

Nu mangler jeg bare at finde den rette kasse til at gemme tingene i. Jeg håber en dag at Anders vil synes godt om mindekassen, der går nok mange år endnu før den bliver interessant. Indtil da passer jeg godt på den. 











Du kan se flere billeder af barnets bog i et tidligere indlæg


Ingen kommentarer:

Send en kommentar