torsdag den 23. januar 2014

Spøgelser


Jeg har lavet mine egne spøgelser af selvtørrende ler, derefter har jeg malet dem med maling fra Grenes og brugt en Porcatush til at tegne øjne med.
Det er ikke helt nemt at forme leret som pæne toppe og derfor forsøgte jeg mig også med en lidt anden udgave, som i kan se på billede 1.

Jeg havde håbet på en lidt skarpere kant ved farveskift, men da jeg brugte noget makingtape til at lave overgangen med og fjernede det igen, rev jeg noget af malingen af igen. Derfor er det malet i fri hånd og det giver lidt mere ujævne linier, men det har vel også sin charme.




7 kommentarer:

  1. Årh hvor er de bare blevet søde :)

    SvarSlet
  2. De er mega søde - især den lille buttede. :-))

    SvarSlet
  3. Jeg synes de er blevet rigtig fine, måske du skal hive tapen af lige efter du har malet, så malingen ikke når at tørre. Det er en erfaring jeg har fra når jeg har malet vægge her hjemme :)

    SvarSlet
  4. Det er så søde! Og jeg tror, at det er rigtigt, at Trine har ret i, at tapen skal af lige med det samme, når du har malet! :)

    SvarSlet
  5. Laver jeg nogen igen en dag, vil jeg forsøge at gøre som i skriver, de lige streger er nu pænest :)

    SvarSlet