torsdag den 16. januar 2014

Hverdagen


Her hjemme er der fart over feltet det meste af dagen. Jeg har et meget kreativt barn som holder mig i gang hele tiden. Han finder hele tiden på nye ting, som kræver is i maven som mor. Det sidste nye er at han er begyndt at gå. Ja, knap 10 måneder gammel tog han sit første skridt i mandags. Han er hurtig på benene og går nu 2-3 skridt hen mod os, han giver slip uden at tøve og mister han balancen falder han ned på alle fire og kravler oftes bare videre.

3. februar starter han i dagpleje og den 26. skal jeg tilbage på arbejde. En ny hverdag kan begynde. Jeg glæder mig især til at min dreng skal ud og lege med andre børn, jævnaldrene børn som jeg håber han får stor glæde af. Det bliver super spændende og jeg glæder mig og er spændt på hvad hverdagen bringer os. Jeg har fået en god vagtplan som hedder 2 arbejdsdage og 3 dage fri, perfekt til vores lille familie, nu når far har en job hvor han er væk mange timer hver dag. Jeg håber der bliver tid til familie, arbejde, venner, krea og overskud til at være der for Anders når han ikke er i dagpleje.

Indtil da nyder jeg de sidste dages barsel. 

Jeg arbejder på at gøre mit hækleprojekt færdig så det snart kan blive vist frem på bloggen. I må nøjes med lidt billeder af min dreng i dag.

Ha en super dejlig dag








2 kommentarer:

  1. Hvor er han sød - totalt nysgerrig og udforskende! God fornøjelse på de sidste barselsdage :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  2. Hihi, hvor er han sød :)

    SvarSlet