fredag den 24. januar 2014

Husets kreative rum

Jeg har ryddet op og ryddet lidt ud i kontoret, en opslagstavle er pillet ned og i stedet for pynter egne kreationer nu på væggen. Solen skinner i dag og lyset der kommer ind gennem vinduet er fantastisk, så derfor får i lidt fotospam fra kontoret.

Tidligere indlæg om kontoret kan du se herher eller her


Rigtig god weekend


 Jeg har haft pillet alt ned på wiren og kun hængt noget af det op igen. Nu hænger det ikke længere i lag og noget af det er gemt væk. Det er blevet mere roligt at se på nu.



Skrivebordet på en god dag

Vognparken samler støv for tiden og overlockeren trænger til at få slebet kniven, 
jeg har været for hård ved den

Ugler jeg fik at min mor da jeg blev student

Ny billedevæg mest med egne kreationer. 
Billedet jeg byttede mig til med Birgitte, passer perfekt ind i kontoret.
Clipboard fra Ikea og Ferm Living 

 Jeg har en svaghed for gaveparir med flotte mønstre og motiver

Skuffemøbel indeholder min samling af karton, mønstret papir og andre ufærdige projekter



Kort fra Grenes klistret op med makingtape

3 kommentarer:

  1. Virkelig et skønt rum, jeg er dybt misundelig. På den anden side, hvis jeg havde sådan et rum, så tror jeg aldrig familien så mig *hi hi*
    God weekend :)
    Kh Lena

    SvarSlet
  2. Sikke dejligt lyst det er - og så meget bordplads... envy!

    SvarSlet
  3. Ej hvor er det dog et lækkert kreaværelse! Jeg suger alle idéerne til mig.

    SvarSlet