lørdag den 25. januar 2014

Et bjerg af puder


I stuen har vi nogle puder liggende på gulvet, vi bruger dem ofte til at sidde og ligge på når vi leger på mindstemanden.
2 af puderne har jeg selv syet og de bruges som opbevaring af ekstra dyner. Den store stribede rummer en dobbeltdyne. Puderne er også sjove at kravle på, dog giver det problemer for hunden at ligge der. Den forsøger gerne at finde sig til rette men når den begynder at glide ned giver den op og finder et andet blødt sted at ligge.

Striber og prikker er skønt at kigge på.


Den stribede pude har jeg syet og skrevet om i et indlæg her.




2 kommentarer:

  1. Det var da en super god ide! Min søn og kæreste hapser altid puderne fra sofaen hvilket jeg ikke altid er helt glad for, da de bliver tilsavlet, snottet på osv.. Men dette er da en fantastisk ide, og så kan jeg på samme tid også opbevarer vores store vinterdyner i et stort pudebetræk, så de ikke bare ligger i en pose under vores seng!
    Endnu en ting er skrevet på to-do listen :D

    SvarSlet
  2. Jeg blev for længe siden træt af dynerne under sengen, som kun bliver taget frem når vi har overnattende gæster. Kraftigt lagenlærred fx Ikea passer super godt til puderne da det er tykt og så fåes det jo i mange lækre mønstre. Dejligt du blev inspireret. Og din søn og kæreste vil sikkert synes om at ligge blødt på gulvet :)

    SvarSlet