tirsdag den 21. januar 2014

Detaljer på børneværelset


Jeg har gang i at flytte lidt om på mindstemandens værelset, en hylde er pillet ned, knagerækken har skiftet plads og endelig er det billede jeg byttede mig til kommet i ramme.

Selvom man er lille kan man sagtens rode meget, men det er alligevel lykkedes mig at få ryddet lidt op på værelset. Her er lidt stemningsbilleder fra børneværelset.




Hans første par sko og hans dåbsstage 

 Julegaven fra oldefar og oldemor - Moneyfant



 Pixibøger fra da jeg var lille - Lille Ulf var en af mine yndlings






4 kommentarer:

  1. Hvor er der bare fint!
    Mon du vil vise nogle billeder som giver mere helhed? Jeg kunne godt bruge inspiration til hvordan du indretter med de forskellige nips ting, sådan at de ikke ender som legetøj på gulvet ;)

    SvarSlet
  2. Når jeg får hængt det sidste op på værelset, vil jeg gerne vise der frem :)

    SvarSlet
  3. Årh, det er et skønt drengeværelse! Tak for inspiration. Hvor er bøjlerne fra? De ser ud til at være gode til ministr. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Bøjlerne har jeg købt i Søstrene Grene og du har ret de passer godt til børnetøj :)

      Slet