torsdag den 23. januar 2014

Blogtræf - Skal du med?




Så er vi klar til at afholde blogtræf, er du I klar?

Sammen med Trine afholder jeg blogtræf i Kolding

LØRDAG DEN 22. FEBRUAR 2014 FRA 10-16
Vi er klar til at tage imod 25 kreative kvinder, som alle sammen aktivt spreder deres kreative ideer i blogland
(læs du skal have en aktiv blog for at deltage).

Ingen tilmedling her som kommentar.
Først til mølle princippet, der er 25 pladser.
Der er stadig ledige pladser 
Nærmere info kommer når vi har styr på deltagerne.

Vi glæder os til at se jer!

Billedet må gerne kopiers til reklame :)

6 kommentarer:

  1. Rigtig god fornøjelse! Jeg ærgrer mig over, at jeg bor så langt væk og glæder mig til at se, hvad I finder på!

    SvarSlet
  2. Nøøj, det gad jeg godt, men desværre skal vi til navnefest den dag :(, øv eller det vil jeg jo også gerne.. :)
    Håber I får en rigtig hyggelig og god dag :)
    Kh Lena

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv hvor ærgeligt, men håber du måske vil være med til at sprede det rundt omkring i blogland :)
      Line

      Slet
  3. Glæder mig meget til blogtræffet. Jeg har lavet lidt reklame på min blog.
    http://aslaugmork.blogspot.dk/2014/01/jeg-skal-til-blogtrf.html

    SvarSlet
  4. Jeg gad også godt med, men lige den weekend står den på sykursus.

    SvarSlet
  5. Det er en meget dårlig weekend, for jeg er på sykursus hele weekenden. Men næste gang vil jeg da gerne møde op, for det bliver helt sikkert et skønt træf.

    SvarSlet