tirsdag den 17. december 2013

Kunstbytte # 3


Tilbage i september (i dette indlæg) spurte jeg om der var nogle der havde lyst til at bytte kunst med mig.
Min 3. byttemakker er Henriette og for nogle dage siden modtog jeg dette skønne billede fra hende. Billedet skal hænge på A's værelse og være en del af en lille collage. Farverne er super flotte og passer godt sammen med resten af tingene på værelset. Jeg har også sendt min collage afsted til Henriette, men jeg har glemt at tage billeder af den før den blev sendt afsted. Så du må holde øje med om den bliver vist frem hos Henritte.

Mine tidligere byttehandler kan du læse mere om her

1 kommentar:

  1. Godt at den er nået frem og at du kan lide den :)
    Hvornår har du sendt? Jeg har nemlig ikke modtaget den endnu :( Bliver helt nervøs for om den er gået tabt i posten!! :O

    SvarSlet