mandag den 30. december 2013

Julen 2013 i billeder

Mandelgaven stod jeg for og min mand var heldig at få mandlen, så gaven kom med hjem igen.

Feberramt barn sammen med mig og hans oldemor
Det fine juletøj var på ganske kort tid, kun turen ud til mine forældre og da de havde set det kom det af.


En stor fed kalkun på ca 6 kg



I år var der mange flere gaver end er ellers plejer at være


Boe gik også med omkring træet, han gik zig zag mellem vores ben


Tyndt, smalt træ som min far selv har udvalgt, fældet og båret ind i stuen


Bunken til venstre er min, spil og fuglen er min mands. 
Indrømmer at jeg nok havde skrevet min mands ønsker til min farmor. 
Dejligt han får noget jeg kan bruge ;)


 Selv Boe kan blive mæt at julemad, det ligner ham ikke at lade et kødben ligge uden at spise det







2 kommentarer:

  1. Skønne billeder :) Ser ud til at have været en rigtig skøn juleaften :)
    Her røg det fine tøj også meget hurtigt af, som man også kan se på mine billeder.. Det helt pæne festtøj er som regel heller ikke særlig behageligt at tumle rundt i når man er en dreng med krudt bagi ;)
    Dine collager kommer på bloggen idag!

    SvarSlet
  2. Jeg plejer også at vælge tøj til ham efter hvad der er behageligt at have på, men juleaften må det godt være pænt. Det er nok bare ikke de bukser han kommer til at have på så tit.. Dejligt at mine billeder også kom frem til dig :)
    Line

    SvarSlet