mandag den 16. december 2013

Give away # 5



Så skyder jeg min 5. give away i gang, lidt før end planlagt men det er nu der er noget at fejre. 

Bloggen fylder 3 år 
Hip hip hurra

Den har rundet de 100 læsere

Jeg har udgivet 336 indlæg 

Jeg har skrevet en del om brosten, lutterløkker og indkøbsnet på det sidste, se bare her.
Derfor må det være på sin plads at jeg giver jer chancen for at vinde et af mine brostensnet.

Alt du skal gøre er at følge bloggen via bloglovin, skrive en kommentar til indlægget, samt skrive hvilken af de 3 tasker du kunne tænke dig at vinde.

Konkurrencen slutter mandag den 30/12 kl 9:00
Vinderen bliver trukket hurtigst muligt derefer

Husk din mailadresse hvis du ingen blog har.


 Jeg har gang i et 4. net som kan anes i toppen af bunken, det kan også være den i vælger. Jeg aftaler det endeligt med vinderen over mail til den tid.



Håber telefonen er med til at vise jer størrelsen på taskerne

21 kommentarer:

  1. den blå/grønne er så skøn! :) jeg krydser fingre

    SvarSlet
  2. Den blå/grønne måtte godt havne hjemme hos mig.
    Forøvrigt rigtig fin blog.

    SvarSlet
  3. De er bare super fine. Deltager gerne. Hvis jeg er heldig skal det være det grå/coral farvet. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  4. Uh nu når det var et Netop nok jeg fik i gave så prøver jeg lykken og satser på det blå/grønne :)

    /Jeanet - jbodilsen.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Årh de er så flotte alle sammen :) Jeg vil gerne vinde den grå/korale :)
    s.vilsboell@gmail.com

    SvarSlet
  6. Tillykke med blog fødselsdagen :-) Jeg er vild med det grå/koral net så jeg krydser fingre og håber på at blive den heldige vinder.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  7. De er så flotte - rigtig svært at vælge :-) men er vild med det blå :-)
    Jeg krydser fingre :-)

    SvarSlet
  8. Tillykke med bloggens fødselsdag!!
    Hvis jeg er den heldige, så må det med orange (det telefonen ligger på), gerne bo hos mig.

    SvarSlet
  9. tillykke go jeg er en følger og deltager og håber jeg er heldig da jeg har fødselsdag den 30 december :-)

    Reklame-for-Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  10. Tillykke med bloggen :) Jeg elsker overraskelser, så jeg kunne godt tænke mig at vinde det ufærdige net :)

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  11. Åh, den neonkorale/grå er da to die for! ;-) Hvor er den bare smuk og flot lavet!

    Så jeg må hellere skynde mig at krydse fingre for, at jeg ikke dør af spænding, mens jeg afventer, om jeg bliver den heldige ejer af det fine hæklede net :-p

    Julehilsener,
    Conner's Nest...♥

    SvarSlet
  12. Smukke smukke net! Jeg ville elske at vinde det koralrøde og grå! Jeg håber, at jeg er heldig!

    SvarSlet
  13. Tillykke med fødselsdagen. Smukke net. Jeg ville ønske mig det røde/ grå, hvis jeg skulle blive den heldige. De er allesammen fine,
    Glædelig jul og kærlig hilsen Mia
    Aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  14. Tillykke med fødselsdagen!! Jeg er helt vild med det koralfarvede/grå net!! Kh Trine (Trinestevn (a) yahoo .dk)

    SvarSlet
  15. Tillykke med det. Jeg deltager gerne om det koral/grå net

    Annasmorblogger@gmail.com

    SvarSlet
  16. Pyyh det er godt nok svært! Jeg synes både den blå/grønne og den koralfarvede er fantastiske! Men jeg tror at det er den blå/grønne der vinder ;-)
    Jeg krydser en masse fingre og håber på lidt held
    Hav en skøn jul!
    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk

    SvarSlet
  17. Den orange! Den koralfarvede er også fantastisk - men tror den bliver lidt i største laget!

    SvarSlet
  18. Jeg vil knus-elske at vinde det grå/koralfarvede net!

    God jul :)
    Hilsen Jane

    windjane (snabela) gmail.com

    SvarSlet
  19. De er alle skønne, og den koral farvede falder helt i min smag.... Du er enorm produktiv...!
    Min e-mail er hesseltoft5@gmail.com

    SvarSlet
  20. Tillykke med blog fødselsdagen! :)
    Jeg vil gerne vinde den blå/grønne :)
    n.regina59@gmail.com

    SvarSlet