mandag den 23. december 2013

Fødselsdag

Glæden over at vi lavede en hule under bordet var stor

I går blev jeg fejret, at bliver 26 år var helt fantastisk. 
Anders sov til kl 7.30 og vi havde sammen en dejlig start på dagen. Gaven fra min mand var et gavekort til wellness og mortid/alenetid i det nye år, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til.

De inviterede gæster kom til frokost og maden som bestod af en kæmpe pålægskage, vi havde købt i det lokale supermarked/delikatesse. Lækkert og dejligt nemt ikke at skulle forberede så meget til frokosten. 

Jeg havde til gengæld brugt en del tid på at lave kage og lækkerier. Kaffebordet bestod af Sneboldekage, Sarah Bernard kager, karameller, lakridsmarcipankugler, honningkagesnitter med abrikos, lakrids konfektkage og chokoladecookies. Jeg elsker at bage og flere af tingene har jeg aldrig lavet før, så honningsnitterne, sneboldekagen og karamellerne var lidt på forsøgsbasis, det lykkedes og gæsterne synes godt om det hele.

Jeg fik nogle virkelig gode gaver, ud over gavekortet fra min mand fik jeg Kähler serveringfad, en Lyngbyvase, Penge, hjemmelavet bodyscrub, blomster og løbeudstyr.

Løbeudstyret blev testet i går aftes på en super løbetur, den bedste og hurtigste tur siden jeg begyndte at løbe for ca 8 uger siden. Fed følelse. 

Det var en træt, lykkelig og meget tilfreds 26 årig pige/kone/mor der gik i seng i går. Det er ingen sag at fylde 26.



Opskrift på den lækre Sneboldekage finder du her.
Nem at lave og smagte godt uden at den var alt for sød

 En af gaverne var billedet til højre, mit stjernetegn Stenbukken


I dag har vi taget lidt forskud på julen og Anders fik en gave før tid. Vi regner ikke med at han kan holde sig vågen længere end normalt i morgen, så gaverne bliver åbnet lidt hen af vejen.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar