lørdag den 14. december 2013

Brosten - Indkøbsnet igen igen


Hæklenålen har tryllet endnu et brostensnet færdig. Når jeg er igang med at hækle noget får jeg ofte nye ideer undervejs, ideer til nye farvesammensætninger og flotte kontraster.

Denne gang har jeg lavet bunden breddere og startede jeg med 72 luftmasker, det giver nettet en bedre  størrelse. Den Taske som jeg hæklede og som skulle bruges til ekstra pusletaske, har en lidt træls facon, den blev for lang og smal. Når den er fyldt er det svært at nå ned i bunden uden at skulle have det hele ud og derfor håber jeg at den bredde bund gør det nemmere at se hvad der gemmer sig i bunden.

Hanken er denne gang lavet lidt anderledes og som det nok kan ses på billederne bølger håndtagene lidt. Jeg har hæklet 20 luftmasker som håndtag og omgangen efter hæklede jeg 25 fastmasker rundt om de 20 luftmasker.

Garnforbrug
1 1/2  mørkegrå
3 koral
1 lysegrå'

Hæklet på nål 4








6 kommentarer:

  1. Super flot, glæder mig til jeg er færdig med de planlagte julegaver, så skal jeg hækle et net.
    God weekend

    SvarSlet
  2. Super flot, glæder mig til jeg er færdig med de planlagte julegaver, så skal jeg hækle et net.
    God weekend

    SvarSlet
  3. Det er så flot Line :) Respekt for dig og din hækle hastighed!

    SvarSlet
  4. Hov. Jeg tror ikke min kommentar blev udgivet. Så du må undskylde, hvis der kommer én mere :) Men altså det, jeg prøvede at sige er at jeg er vild med at du har lavet nettet større. Det er bare så flot og med nogle lækre farver. Er det hæklet med dobbeltgarn ligesom i Lutter Løkker?

    SvarSlet