onsdag den 13. november 2013

Papirpynt


Jeg har haft gang i pap, stansejern og lim igen igen. Inspirationen er hentet lidt fra Luckyboysunday, dog med lidt gladere ansigt, de rigtige kan godt være lidt skræmmende at se på synes jeg. Jeg har foldet cirkerne på midten og limet dem sammen og der er brugt papirsclips til at holde sammen på dem i mens limen tørrede. Den lille perle i bunden holder snoren på plads, så den kan hænges op. Jeg forsøgte at give dem arme, men det droppede jeg igen.

Måske de kunne laves mere engle og juleagtige eller til små luftballoner i friske farver.






3 kommentarer:

  1. Hvor er de hyggelige. Kan godt lide din farvekombination af cirklerne.

    SvarSlet
  2. Hvor er de kære! - og en lille smule skræmmende ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Gjorde hvad jeg kunne for at gøre dem venlige :)

      Slet