tirsdag den 12. november 2013

På opdagelse i blogland

På opfordring fra andre bloggere kommer her en liste over de 3 nyeste blogs jeg har tilføjet på bloglovin.

Frksmed - Sine
Jeg synes hun tager nogle rigtig flotte billeder og jeg er vild med hendes hæklede svamperangler. Sine er god til at sætte farver sammen, især med de ting hun hækler. Hun deler også gerne ud af DIY.

Styledesigncreate - Pernille
Opdagede denne blog da jeg søgte på Hamaperler. Enkel og overskuelig blog med lækre billeder. Nemme og flotte DIY. Hun er god til at sy og jeg gad god eje hendes ugletaske til mindstemanden. En god blanding med lidt af det hele.

Dottie - Henriette
Hun er god til at klippe, klistre og laver flotte collager. Jeg har aftalt at bytte kunst med hende. Jeg er spændt på hvad Henriette finder på. Her finder du indlæg om hverdagen, krea, indretning og mad. En blog med farver.

En god blanding af alt mulig kreativt. Det er super dejligt at have fundet nogle nye spændende blogs, jeg kan mærke jeg har brug for ny inspiration. Jeg kan kun opfordre til at i kigger forbi. Måske der er andre der har lyst til at lave en lignende liste med de blogs i følger. Min liste på bloglovin kan sagtens bliver længere endnu.



5 kommentarer:

  1. Hvor dejligt at du også vil dele en liste med os :)
    Jeg kender ikke de to andre blogs du har anbefalet, så dem vil jeg da lige ind og lure på :D

    SvarSlet
    Svar
    1. De er helt klart et besøg værd. Håber du er enig i det jeg har skrevet om din blog :)

      Slet
    2. Ja helt sikkert. Blev meget overrasket :D Hvor er du bare sød :)

      Slet
  2. Jeg er forholdsvist ny på din blog, og jeg synes det er en rigtig fin blog du har. Jeg har selv en blandet og kreativ blog, du er velkommen til at kigge forbi hvis du har lyst :-)
    www.tyktogtyndt.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Simone. Jeg kigger gerne forbi din blog :)

      Slet