torsdag den 21. november 2013

En tur i Toys'R'us

For nogle søndage siden havde Toys'R'us 25% rabat på hele butikken. Vi tog af sted efter legetøj til mindstemanden nu når der var gode penge at spare. Hold op der var mange mennesker og ved indgangen opdagede vi at der ingen indkøbsvogne var. Vi forsatte ind i butikken med lille A på armen, næsten ingen problemer i det. Det fortrød jeg dog hurtigt igen, da køen til kasserne startede et godt stykke inde midt i butikken. Vi fandt den Briogåvogn vi var på jagt efter og tog plads i køen.

Vi havde kun stået kort tid i køen og snakket lidt om det nu var værd at stå i kø kun for gåvognen, da min svigerinde pludselig kommer gående. Hun blev vores og mine armes redning. Til vores store held havde hun nemlig en indkøbsvogn holdende i en anden kø og vi rykkede straks over til hende. Der fik A plads i vognen blandt alt legetøjet. Godt han er så lille, hans julegave fra faster lå også i vognen. 

Endelig fik jeg armene fri igen og med udgangspunkt fra indkøbsvognen i den lange kø, tog jeg en tur rundt i butikken. Mand og barn blev stående. Mindstemanden fik sig også lige en rugbrødsmad, som vi havde med hjemmefra, imens vi ventede på at betale.

Den barnlige side af mig dukker altid op når jeg træder ind i en legetøjsbutik. Jeg må indrømme der var en lille skjult dagsorden med at tage på tur til Toys'R'us, nemlig for at se deres udvalg af Hama perler. Det lykkedes mig at finde en fin inspirationsbog og et æske med blandede perler som jeg blev nød til at købe.

Derudover kiggede jeg en del på deres ting i serien Color Kids, i håbet om at finde noget spændende at købe. Jeg mindes at jeg selv har haft nogle af tingene da jeg var lille bl.a. et sæt til at lave krukker af ler og et gipssæt til at støbe forskellige figure med. Deres store malekuffert har jeg vidst også haft i flere omgange. Der var vidst også engang man kunne få pustetuscher, ikke?.
Har du også haft noget fra Color Kids? Du kan se mere her og måske det også bringer dig tilbage til barndommen.

Jeg glæder mig til at min søn bliver lidt større og kan være med til at tegne og male. Så er der igen en grund til at tage i Toys'R'us og købe ind.


Billeder af dagens højdepunkt
Gåvognen der hurtigt blev taget i brug

Dette indlæg blev bragt i samarbjede med Toys'R'us

2 kommentarer:

  1. Hej Line !
    Tak for sidst.
    Sikke en lækkermås din dreng er :-)
    Kan jeg ikke følge dig på google reader ?
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, det var hyggeligt at møde dig igen :) Jeg har slettet Googlereader i min sidebar i sommers og bruger kun bloglovin. Jeg tror du kan tilføje den alligevel via Googlereader ved at skrive hele webadressen og så tilføje den.
      Line

      Slet