tirsdag den 5. november 2013

Nyt hjem til hæklenålene



Denne taske blev færdig i går aftes men det blev en gave til mig selv, da jeg ikke er helt tilfreds med resultatet. Jeg tog chancen og lavede tilfældigt farveskift på den ene side og jeg synes at det ser lidt rodet ud. Nu starter jeg på en ny med lige farveskift, det skal nok blive godt. 

Heldigvis gik det nemt med at sy lynlåsen i og resultatet blev bedre en forventet, hæklenåle og sy tilbehør er lagt i den og den runde bund gør at der er fint plads til det hele.

Tasken/pungen er hæklet i Muskat bomuldsgarn på nål 3.








3 kommentarer:

  1. Årh, den er godt nok lækker!

    SvarSlet
  2. Den er super fin - er det din egen opskrift?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, men den er ikke spor svær eller hemmelig. Jeg har øget hver omgang med seks indtil bunden var tilpas stor og derefter bare hæklet rundt og rundt til den havde den rigtige højde. Håber det gir mening :)

      Slet