søndag den 17. november 2013

Netop nok


Torsdag fandt jeg bogen Lutter løkker frem, besluttede mig for at hækle indkøbsnettet "netop nok" og fredag kort før Vild med dans blev det færdigt. Det er hæklet ud fra de "rester" jeg havde i garnkurven, derfor de lidt skæve farveskift i forhold til opskriften. 
En opskrift lige efter mit hoved, tilpas overskueligt og da jeg først fik gennemskuet hulmønstret. 

Et lille minus ved at den blev så hurtig færdig, jeg har fået ondt i min venstre pegefinger, lidt betændelse og det er resulteret i et sår... Øv øv. Manden mener jeg skal holde en pause men det bliver kun til en enkelt aften, der er så meget jeg gerne vil lave. 






2 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet fint :) Mht. fingrene så kender jeg det alt for godt, så er det ret fint f.eks. at kunne strikke lidt for at afveksle mellem de forskellige fin-motorikker ;D Kh. Jeanette

    SvarSlet
  2. Tak Jeanette. Jeg har ikke motorik til at strikke, men vil gerne lære det en dag :)

    SvarSlet