lørdag den 9. november 2013

Julegave til Olderne


Jeg har været et smut i Tiger og der havde de denne årskalender til 20kr.. Billigt billigt.. Og wupti så var halvdelen af julegaven til A's older klaret. Nu skal jeg bare have udvalgt nogle billeder til hver måned ud af dem jeg har liggende på computeren.

Jeg tænker at det også kunne være sjovt at nogle af dem bliver med temaer fx.
Flag i marts ( der han har fødselsdag)
Kyllinger til påske
Badetøj til en sommermåned
Efterårsbillede
Nisser i december.

Mon det bliver svært kun at skulle udvælge 12 billeder.

3 kommentarer:

  1. Det vil jeg tro det gør - det er i hvert fald altid mit store problem når jeg skal lave sådan noget

    SvarSlet
  2. Nej hvor fedt! Jeg må i tiger!! Jeg har tænkt præcis samme idé da vores older bruger deres månedskalender flittigt! :D

    SvarSlet