lørdag den 16. november 2013

Flagranker


Jeg får hæklet en del for tiden, selvom det ikke er noget nyt og spændende får i det alligevel at se. Flagranker har jeg hæklet før, dem kan du se her, dengang var det et forsøg på at få ryddet ud i nogle af alle mine garnrester. Det lykkedes ikke rigtig og mit garnlager har vokset sig større siden. Nu forsøger jeg igen at få ryddet lidt ud i resterne, så jeg kan få plads til andre slags garn i stedet.  Jeg fået lavet nye ranker og flotte farve kombinationer.

Vimperne er pakket og bliver en del af mit nye gavelager, et lager af hjemmelavet ting som kan bruges til barselsgaver eller måske en lille værtindegave.

Jeg har også gang i at udvælge gaver til adventspakkeleg og julegaver, men kan ikke beslutte mig for hvad der skal bruges til hvad.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar