fredag den 8. november 2013

Hamaperler - Bloganbefaling


Jeg har fået købt lidt Hamaperler, de skal bruges både til perleplader og til keyhangere. Perlerne er lidt andre farver end dem der ofte findes når man køber en bøtte med blandede perler. Nu mangler jeg bare at finde frem til flotte farvekombinationer. 

Jeg har fundet en perlepung jeg gerne vil prøve at sy, jeg så billeder af den på Google og da jeg klikkede mig videre kom jeg frem til denne blogger, StyleDesignCreate som Pernille står bag. Hun tager nogle super gode billeder, bloggen er enkel og overskuelig og hun laver nogle virkelig smukke ting selv. Jeg blev fanget og følger hende nu på Bloglovin. I skulle ta' og kigge forbi.

Det er en pung som denne jeg vil lave. 

4 kommentarer:

  1. Ej en super fed pung! Glæder mig til at se din version :)
    Hvor køber du dine hama perler henne? De er jo ikke ligefrem billige :/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har købt i Bilka, BR og Panduro. De kostede 10 kr posen i Panduro det synes jeg er en ok pris. Jeg har dog overvejet at bestille fra Hobbyboden, da de kun koster 8 kr pr pose men desværre er portoen 49 kr så det kræver vidst en større bestilling før det kan betale sig.

      Slet
  2. Tusind tak for anbefalingen og de mange pæne ord :)
    Jeg har faktisk lige skrevet et nyt indlæg om et andet hama-perle-projekt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak. Kigger helt sikkert forbi bloggen for at få nye ideer til hvad jeg kan lave med perlerne.

      Slet