torsdag den 28. november 2013

Flere papirkugler


I weekenden var jeg til blogtræf hos Garnkoglen og som noget nyt havde jeg ladet hæklenålen blive hjemme, i stedet var tasken fyldt med stansejern, karton og tegnesager. Det meste af dagen gik med at lave papirskugler, snakke med de andre bloggere, spise og spille pakkespil. En super hyggelig dag og igen var det dejligt at mødes med andre bloggere.

Ideen til en ene af kuglerne kommer fra Frkturkis, som har lavet nogle super flotte papirskugler.
Jeg har ud fra hendes billeder fundet frem til en måde at lave kuglen som ses på billede tre. Det tager tid at lave, alle stykkerne skal limes og limen skal helst gerne tørre før man begynder at samle den til en kugle. Kuglerne er lavet i karton som måske er lidt for kraftigt til denne slag kugler, hullet i midten bliver lidt stort, jeg tror det vil se anderledes ud med alm papir. Det skal afprøves når jeg finder noget tyndere papir i farver jeg kan lide.

Hvordan kuglerne skal bruges er jeg ikke kommet frem til endnu, men overvejer at lave en uro.

Et andet indlæg om papirskugler.








2 kommentarer:

  1. De er bare så søde Line :) Det var hyggeligt at møde dig i weekenden.

    SvarSlet
  2. De er blevet super fine. Virkelig lækre farver!

    SvarSlet