onsdag den 6. november 2013

Bedre sent end aldrig


Øreringe af cernit eller fimoler er ikke nogen ny ide, her i blogland, men det er først nu jeg rigtig har fået det afprøvet. Jeg har forsøgt mig med fimoler før men uden noget godt resultat, dengang blev den hvide bagt for meget og fik en grim farve, ideerne om hvad jeg skulle lave med det var der heller ikke.
Denne gang er resultatet blevet super godt og der er kommet noget brugbart ud af det. Til at udstikke med har jeg brugt en tyller og kageudstikkere. Et hætte fra en kuglepen havde også en god størrelse som udstikker.

Det ligner næsten slik.

Jeg er super tilfreds med de små runde, de har en rigtig fin størrelse til øreringe. Det første par er lavet og taget i brug, der er bare noget lækkert og elegant over sorte øreringe.

Næste sæt der skal limes på stikker er trekanterne, det tror jeg bliver flot 

På en måde lidt grænseoverskridede men også mærkeligt at vise et billede af mit øre, men det er den bedste måde at vise størrelsen på. 
Men hellere det end et selvportæt :)

3 kommentarer:

  1. Ej hvor sjovt, jeg har også lige lavet nogle øreringe i cernit og vist dem frem på bloggen i går:-)

    SvarSlet
  2. Det er da blevet noget så fint alt sammen...

    SvarSlet
  3. De er super flotte dine øreringe.

    SvarSlet