mandag den 4. november 2013

1...2..3 projekter

Jeg har som altid gang i hæklenålen og lige nu er jeg i gang med lidt forskelligt. Planen er at det skal ende med at blive til julegaver og en enkelt barselsgave. Jeg må indrømme at mit lager af bomuldsgarn har vokset sig stor igen igen, men jeg får mere og mere lyst til at hækle i noget andet garn, måske uld eller noget lidt mere lækkert bomuldsgarn. For at få plads til nyt garn i kurven har jeg hæklet trekanter til flagranker og jeg mangler kun at sammensætte farverne og hækle dem sammen.



 Har man for meget garn når man kan hækle 26 trekanter og farven ikke går igen mere end 1 gang?


9 kommentarer:

  1. JA - Du har meget garn, men kan man få FOR meget :D
    I hvert fald nogle lækre farver :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan læse ud af de andre kommentarer at man ikke kan have for meget :)

      Slet
  2. Jeg har godt nok også mange forskellige nuancer af bomuldsgarn... Det er rart til alle de små ting jeg kan finde på at lave ind imellem...
    Man har kun for meget hvis man slet ikek har styr på hvad man har ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så har jeg ikke for meget endnu, har helt styr på alt bomuldsgarnet og det kan stadig være samlet i en kurv.

      Slet
  3. Altså, hør nu her! Man kan IKKE ha for meget garn - der skal jo være til forskellige lejligheder og ideer... Tænk nu hvis man fik en genial idé en aften og IKKE havde lige dét garn der skulle bruges... Puha! Frygteligt! ;-)
    Personligt rummer mit laver fx bomuld i mange forskellige farver, kvaliteter og tykkelser. Uld, alpakka osv - selvfølgelig også i varierende tykkelser og farver - sådan SKAL det bare være!! :-P

    SvarSlet
    Svar
    1. Læste din kommentar og smilet på mine læber blev større og større. Det med ikke at have det rigtige garn på lager når ideen opstår kender jeg godt. Jeg gad godt have flere slags garn, det er lidt kedeligt i længden altid at hækle i det billige bomuldsgarn.
      Line

      Slet
  4. Jeg har ALDRIG hørt om at man kan have for meget garn ;o)
    Der skal da være lidt at vælge imellem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg må nok erkende at der ikke er noget der hedder for meget garn, der skal være noget at vælge imellem og så længe man har styr på det helt i orden :)

      Slet
  5. Jeg sammenstemmer med de andre. Man kan ikke have for meget garn. I øjeblikket har jeg 3 kæmpe kasser med garn. :-)

    SvarSlet