torsdag den 17. oktober 2013

Ukendt pakke i min postkasse

Igår lå der en pakke i postkassen. Først blev jeg i tvivl om hvad der var i, jeg mindedes ikke at jeg ventede en pakke. Lidt pinligt når man ikke kan huske om man har bestilt noget på nettet. Da jeg gik fra postkassen og ind i huset igen kom jeg heldigvis i tanke om hvad det var... Og det var ikke netshopping som jeg havde glemt. Heldigvis. Jeg var nemlig så heldig at vinde et sæt juniorsengetøj, til mindstemanden, da jeg var til blogtræf. 

Den dag blev der trukket lod om et sæt til drenge og et sæt til piger. Line og Line vandt hver et sæt til vores børn. Jeg synes det er et super fint sæt i friske farver og jeg glæder mig til mindstemanden skal sove med det.
Sengetøjet var en sponsorgave fra Vanillashop




6 kommentarer:

  1. heldige dig, det er så fint :-)

    SvarSlet
  2. Det ser også lækkert ud, heldige asen ;)

    SvarSlet
  3. Mums drengesættet er i nogle lækre farver :-) Jeg blev også meget overrasket da postmanden kom med min pakke. Tak for linket :-)
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at blive overrasket og at vi sådan havde gaver tilgode fra blogtræffet :)

      Slet
  4. Dejlig overraskelse at få så :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig og det er første gang jeg har vundet noget "på" bloggen :)

      Slet