mandag den 7. oktober 2013

Mandag


Hele 2 af alle mine vaser, som står i stuen, er fyldt med blomster. Den ene buket er fra min mand, fra vores bryllupsdag den 26/9 og den står stadig. Den anden kom min mor med i går, de var inviteret til aftensmad og havde lidt nyplukkede blomster med fra haven. 

Solen skinner, mindstemanden har gang i sin middagslur i barnevognen og jeg har tid til at blogge. Skønt. Hele dagen hjemme uden nogle planer det er tiltrængt. Det er første gang i over en uge har jeg sovet en hel nat uden at skulle op og give lille A sutten. Afbrudt søvn kl 1, 3 og 5 ødelægger alt. Jeg har været helt ved siden af mig selv, de gange jeg har haft gang i lidt for mange ting er det gået helt skævt. Det lykkedes mig at brænde en gryde godt og grundigt på så meget at jeg stadig ikke ved om gryden bliver til gryde igen. Jeg håber stadig på at opvaskebrikker kan tage det men hver dag forsvinder håbet... Det er bare en af de ting der gik galt i sidste uge. 

Det sværeste er nok selv at acceptere at man er træt og nok burde tage en lur når mindstemanden sover, for at få indhentet lidt af den tabte søvn og få overskuddet tilbage. En ny uge = en ny start, i dag er jeg oven på og ideer har jeg nok af. Den 29. uges barsel sammen med mini er i gang. 

Næste hækleprojekt er helt klart denne elefant, som jeg i dag opdagede hos Nørkletøserne.








2 kommentarer:

  1. Så smukt - Skt. Hans urt er en pragtfuld blomst

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er godt du læser med, du er der altid når jeg har brug for et navn på en plante. Og flot navn til sådan en blomst,
      Line

      Slet